Den digitale ejendomsadministrator
Som udlejer af lejeboliger, følger et stort administrativt arbejde med, og som uvilkårligt hører med til alt det andet arbejde, der også skal udføres. Som boligudlejer er man omfattet af en lang række lovpligtsmæssige administrative forhold der er obligatoriske, og som fylder en del. Er man ikke skarp på den administrative del, kan det nemt medføre en række frustrationer og ekstra arbejde, men ved at gøre din administrationsdel digital, kan du effektivere processerne, gøre det hurtigere, nemmere og mere korrekt til gavn for dig selv og for dine lejere. Domuspect.dk er en virksomhed, der har udviklet en super smart app, der har til formål at samle alt det, du har brug for i forbindelse med din ejendomsadministrator – ejendomsadministration i en simpel app, der er nem at betjene. Opgaver som indflytningssyn og flyttesyn gøres digitale og bliver nu til digitale flyttesyn, og det er smart og effektivt. Det giver ro i maven for begge parter, fordi det bliver tydeliggjort hvad det er man siger ja til. Der opstår ofte uenigheder og konflikter i forholdet mellem lejer og udlejer, de klassiske dilemmaer om, hvem hæfter for hvad. De er svære at komme helt udenom, men ved at gå digitalt, er det nemmere at dokumentere, og derfor bør du seriøst overveje at investere i den smarte app udviklet af Domuspect.
Fremtidens valg
Faktisk efterspørger mange lejere i dag, at processen omkring udlejning foregår digitalt. Særligt de unge, der jo er vant til at foretage mange ting gennem en app, foretrækker at udleje en bolig, hvor der netop er en app tilgængelig. Så er du udlejer af boliger til unge studerende, ville det være et ret klogt træk af dig at foretage og investere i den digitale app fra Domuspect, og dermed skabe nogle gode forhold for dig selv og dine lejere.